Sunday, October 11, 2009

Pagi buta..(11 Oktober 2009)

Waktu aku menulis post ni, pukul 5.30 pagi..X tido semalaman sebab download Panduan Clickbank. So, sambil mendownload, aku pun layan bukak website banyak2..Banyak tab yang aku bukak.

Tetiba je mozilla hang. Semua windows yang aku bukak, terus off. Pastu kena restart semula mozilla. Terus aku angin. Mana taknye, fail yang aku dok download pun jadi masalah, broken. Kena download semula. Dah la amik masa..

Pukul 5 tadi, aku keluar ke 7 Eleven kejap. Nak beli makanan untuk sahur. Cadang nak esok. Sekarang sedang menjamu selera nagn roti Gardenia Choco Raisin yang berharga RM4 dan air tin Justea perisa Teh Hijau + Limau..Bagus juga ada kedai serbaneka 24 jam ni=)..

Aku perasan gak, mak cik yang niaga nasi lemak kawasan aku pun dah bangun. Tengah susun makanan kat gerai dia. Camni la orang yang berniaga. Baru mudah dapat pelanggan..

X habis2 lagi download aku ni. Aku kena cepat sebab guna laptop housemate aku. Nasib baik dia bermalam kat rumah abang dia semalam..

No comments: